«عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی
سرخط خبرها

وزیر فرهنگ: امروز یکی از امور معطل‌مانده فرهنگی بازگشایی شد | حضور ۴۵۰ رسانه در نمایشگاه رسانه‌های ایران + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۲۴۹۶
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
وزیر فرهنگ: امروز یکی از امور معطل‌مانده فرهنگی بازگشایی شد | حضور ۴۵۰ رسانه در نمایشگاه رسانه‌های ایران + فیلم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشحالم که یکی دیگر از امور معطل مانده در حوزه فرهنگ و هنر که وقفه ای در برپایی آن اتفاق افتاده بود امروز با حضور اصحاب رسانه بازگشایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز محمدمهدی اسماعیلی روز یکشنبه در آیین آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصلای امام (ره) اظهار کرد: امروز ۴۵۰ رسانه در این نمایشگاه حاضر شده اند و این برای من و همکارانم افتخار است.

وی افزود: از همه مهمانان از جبهه مقاومت، حماس، جهاد اسلامی و سایر دوستان و اصحاب رسانه صاحبان اصلی این نمایشگاه تشکر می‌کنم، بابت مشکلات عذرخواهی می‌کنم، این استقبال بیش از اندازه مایه مباهات ماست، آماده حمایت از کتابی که امروز رونمایی شد هستیم و سایر مجلدات آن هم منتشر می‌شود.

وزیر فرهنگ ابراز امیدواری کرد: همه اصحاب رسانه با کمال سربلندی افتخارات مردم ایران و آینده درخشان پیش رو را به خوبی ترسیم کنند.

اسماعیلی پس از پایان آیین افتتاحیه از غرفه رسانه‌های حامی غزه با عنوان «بشارت صبح» بازدید و دیدار با اهالی رسانه دیگر غرفه‌ها را به روز‌های آینده موکول کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از امروز یکشنبه -۲۹ بهمن ماه- به مدت ۴ روز با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه و شرکت دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است.

برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویداد‌های حاشیه‌ای این نمایشگاه است.

در‌های سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) از امروز تا دوم اسفند ماه هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰، به روی علاقه‌مندان برای حضور و بازدید باز است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->